Erzsébetváros Önkormányzat

2021. március 8. Ma Zoltán napja van

Elektronikus ügyintézés

TÁJÉKOZTATÁS

A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.

A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:

- segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;

- technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;

- ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;

-kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;

- intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;

- SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.

Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait.

Kedves Lakosságunk, Ügyfeleink és Partnereink!

Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzatát is elérte a digitalizációs fejlődés, mi sem kívánunk lemaradni az újszerű megoldások alkalmazásáról. Tartson velünk és intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!

De miről is van szó pontosan? Az elektronikus közigazgatás fejlesztését támogató programok és megoldások hatására már önkormányzatunknál is elérhetővé váltak egyes ügyintézési szolgáltatások elektronikus úton.

Az e-önkormányzati ügyintézés helyszíne az Önkormányzati Hivatali Portál, amely a https://ohp.asp.lgov.hu (vagy a http://e-onkormanyzat.gov.hu) linken érhető el magánszemélyek és jogi személyek, vállalkozások számára egyaránt. A honlapon megjelenő szolgáltatások köre egyre bővül, egyre több ügyintézési lehetőséget nyújt Önnek vagy cégének.

A Portálon jelenleg az alábbi szolgáltatások érhetők el:

Ügyindítás

A Portálon lehetősége nyílik különféle űrlapok kitöltésére és ezáltal a papír alap helyett elektronikus ügyindításra. A szolgáltatás segítségével az elektronikusan kitöltött és benyújtott kérelmei, beadványai bármilyen egyéb teendő nélkül (postázás, személyes megjelenés) továbbításra kerülnek hozzánk.

Jelenleg helyi adó ügyekben van lehetőség űrlap benyújtására, és az űrlapokat folyamatosan bővítjük. Amennyiben azonban nem talál a kívánt ügytípushoz formalizált űrlapot a Portálon, úgy lehetősége van szabadszöveges elektronikus beadványon (e-Papír) keresztüli ügyindításra is. Tekintse meg a jelenleg elérhető teljes ügykör-listát!

Felhívjuk figyelmét arra is, hogy e-Papír beadványát Önkormányzatunk kizárólag abban az esetben fogadja el és kezdi meg az érdemi ügyintézését, amennyiben az adott ügyben nem biztosított strukturált formanyomtatványt. Kérjük, ügyintézési céllal elsőként keressék fel az Önkormányzati Hivatali Portált és használják az ott elérhető elektronikus ügyindítási lehetőségeket!

Önkormányzati Hivatali Portál

A Hivatali kapu elérhetőségei

Budapest Főváros VII. Kerület Erzsébetvárosi Polgármesteri Hivatal:

  • rövid név: BPVIIPH
  • Krid: 500127390

Budapest Főváros VII. Kerület Erzsébetváros Önkormányzata:

  • rövid név BPVIIONK
  • Krid:557516156

  Kapcsolódó fájlok

  • Űrlap kitöltési útmutató

Csak idén, eddig ennyi pénz vett el önöktől és a kerülettől a kormány!

Keresés az oldalon
Feliratkozás Hírlevélre
Koronavírussal kapcsolatos híreink
Tájékoztatás időseknek
Képviselő-testületi ülések megtekintése
Elérhetőségeink

  1073 Budapest Erzsébet Krt. 6.

  +36-1-462-3100