Október 1-jétől módosul az ügyfélfogadás rendje
Tájékoztatatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2020. október 1-jétől az Erzsébetvárosi Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatain (Erzsébet körút 6. és Garay utca 5.), illetve Adóügyi Irodájában az ügyfélfogadás rendje az alábbiak szerint módosul:
Hétfő: 13:30 − 18:00
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 − 16:30
Csütörtök: nincs ügyfélfogadás
Péntek: 8:00 − 12:00
Az ügyfélfogadás szünetel: 12.00 és 13:00 között
Az Erzsébetvárosi Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatain (Erzsébet körút 6. Garay utca 5.) ügyintézőként legfeljebb egy fő tartózkodhat (kivéve, ha a felek együttes meghallatása szükséges).
Az Adóügyi Irodán a személyes ügyfélfogadáshoz a Polgármesteri Hivatal portaszolgálatánál kell jelentkezni.
Munkatársaink és ügyfeleink egészségének védelme érdekében a várakozás és az ügyintézés során kötelező a szájat és az orrot eltakaró maszkot viselni!
Kérjük, hogy a személyes ügyfélfogadást nem igénylő ügyekben a benyújtani kívánt beadványát szíveskedjék lehetőség szerint továbbra is az elektronikus ügyintézés keretei között, vagy postai úton (1984 Budapest 8. Pf. 3.) eljuttatni az Önkormányzat, illetve a Hivatal részére!
Elektronikus ügyintézés elérhetősége:
- Általános ügyekben: https://epapir.gov.hu (ügyfélkapus bejelentkezéssel)
- Adóügyekben: E-önkormányzat weboldal, elérhetősége: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap
A járványügyi helyzetre tekintettel lehetőség szerint kérjük a személyes ügyfélfogadáshoz előzetes időpont egyeztetést a megadott elérhetőségeken!
A tájékoztató és az elérhetőségek alább PDF. formátumban is elérhetők.
